Dzieci z grupy Mrówki poznały litery ,,y", ,,p" oraz utrwaliły znajomość cyfry 4. Rozwijały analizę i syntezę słuchową słów o prostej budowie fonetycznej.
Kształtowały również gotowość do czytania, analizę i syntezę sylabową, rozwijały słuch fonematyczny, kształtowały przeliczanie w zakresie 10.
Mrówki pracowały także nad umiejętnościami wokalnymi w trakcie śpiewu piosenek z repertuaru dziecięcego oraz nad uzdolnieniami plastycznymi w trakcie wykonywania różnorodnych prac.
Starszaki miały okazję zapoznać się z praca policjanta oraz strażaka. Panie policjantki odwiedziły nas w sali, natomiast z Panią strażak mieliśmy okazję połączyć się on-line, gdzie opowiedziała nam o swojej pracy i oprowadziła po budynku Straży Pożarnej.
Mrówki ponadto zapoznały się z zegarem, konstruowały budowle z klocków-wafli i ćwiczyły stópki na ścieżce sensorycznej.
Dużo się działo 🙂