Jeżyki pierwszy tydzień Nowego Roku poświęciły na utrwalanie nazw dni tygodnia oraz pór roku, a także zapoznały się ze sposobami, dzięki którym możemy mierzyć czas. Dużym zaciekawieniem cieszyła się klepsydra wykonana z butelki. Drugi tydzień mimo niesprzyjającej pogody za oknem, dzieci omawiały zagadnienia związane ze śniegiem oraz lodem. Wykonały również eksperyment, za pomocą czego lód rozpuści się szybciej – ciepłej wody czy soli. Oprócz tego dzielnie doskonaliły swoją umiejętność liczenia, posługiwania się nożyczkami, a także uważnego słuchania czytanych tekstów. Jeżyki wykonały różnego rodzaju prace plastyczne poczynając na książeczce utrwalającej dni tygodnia, grupowej pracy „Pory roku, po igloo i jego mieszkańca Eskimosa. Każdego dnia dzieci również wykonywały ćwiczenia doskonalące ich sprawność ruchową. A podsumowaniem śnieżno – lodowego tygodnia było wykonanie eksperymentu „Kryształki z soli”. Efektami podzielimy się w następnej relacji.
Dwutygodnik z życia grupy Jeżyki 🦔🦔🦔❄
