- Liski, poprzez zagadki i dotyk, poznawały wybrane narzędzia przydatne w ogrodzie. Wspólnie ustalaliśmy, jak się nazywają i do czego służą. Dzieci mogły również powąchać (w sali i w przedszkolnym ogrodzie) niektóre rośliny, które zakwitają wiosną.
- Oglądaliśmy film edukacyjny związany z cyklem rozwojowym motyla oraz o zwierzątkach żyjących na łące i malowaliśmy łąkę, którą można podziwiać przy przedszkolnym domofonie.
- Liski kolorowały motyle.
- Oprócz tego, tworzyliśmy matematyczne gąsienice z kamyków (składające się z takiej liczby kamyków, ile wyrzuconych oczek na kostce do gry).
- Podczas ćwiczeń oddechowych, z kolorowymi paskami bibuły, było tak różnobarwnie jak na łące.
- Mieliśmy również gości: Panią Bibliotekarkę, która zachęcała nas do odwiedzin w bibliotece i przeczytała bajkę o Kajtusiu oraz dwa patyczaki, z którymi ćwiczyliśmy szacunek wobec każdej istoty żywej.